tisdag 2 mars 2010

Till bloggens besökare


Den bedrövligt långa perioden av inaktivitet är följden av bostadsbyte och den mer än lovligt tillkrånglade flytten av mitt telefon- respektive internetabonemang. Trots anmälan i god tid tog det elva dagar att få en fungerande telefon och internetuppkoppling har jag i skrivande stund ännu inte fått!

Det sistnämnda fråntar mig naturligtvis inte ansvaret av att hålla bloggen aktiv. Jag önskar med andra ord be om överseende för det faktum att jag inte för länge sedan har sökt andra vägar att ta mig ut på nätet. Samtidigt önskar jag varna alla som eventuellt leker med tanken om att byta leverantör av internettjänster. Vilket bolag som det än spekuleras kring är det vars namn begynner med GLOCAL och slutar med NET absolut och definitivt inte att rekommendera!

Slutligen vill jag framföra att jag varit och är medveten om att allvaret haft och har en lite väl dominerande roll bland inläggen. Självfallet är glädjen och lättsinnet delar av vår tillvaro och därmed har de en mer än berättigad plats här på bloggen, bland alla tankarna och reflektionerna.

2 kommentarer: